インターネットマーケティング
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インターネットマーケティング(英: Internet marketing)は、インターネット上での商品やサービスのマーケティングである。
- ^ Story, Louise and comScore (2008年3月10日). “They Know More Than You Think” (JPEG) in Story, Louise (2008年3月10日). “To Aim Ads, Web Is Keeping Closer Eye on You”. The New York Times (The New York Times Company) 2008年3月9日閲覧。
- ^ Why Marketers are Not Investing Online Mediapost (Blog)、2008年2月13日
- ^ Advertising Goes Off the Radio Businessweek、2006年12月7日
- ^ iTunes 'biggest US music seller' BBC NEWS、2008年4月4日
- ^ "Props on the block: Mouse to auction Miramax leftovers" Ian Mohr Daily Variety. Reed Business Information 2006年2月27日
- ^ "Bid on Dreamgirls Costumes for Charity" David James People Magazine Time, Inc. 2007年2月24日
- ^ eMarketer - Online Ad Spending to Total $19.5 Billion in 2007 eMarketer、2007年2月28日
- ^ Internet advertising shoots past estimates The Register、2006年9月29日
- ^ Online Adspend Internet Advertising Bureau、2007年6月18日
- ^ Internet marketing directtraffic.org、2007年6月18日参照
- ^ "Spartan Internet Consulting - Political Performance Index (SIPP)" (Accessed 28-June-2008)
- ^ "Center For Responsive Politives Fundraising Profile Barack Obama" (Accessed 28-June-2008)
- 1 インターネットマーケティングとは
- 2 インターネットマーケティングの概要
- 3 解説
- 4 限界
- 5 業界への影響
- 6 関連項目
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