63番ドライブ-レゴ・パーク駅
出典: フリー百科事典『ウィキペディア(Wikipedia)』 (2022/11/08 14:25 UTC 版)
延伸計画
この駅の東側には、北行ホーム上に未完成の信号塔があり、緩行線から南に分岐しているベルマウスがある。南行緩行線から別のトンネルが北に分岐し、クイーンズ・ブールバード線の南に曲がり、他のベルマウスに入る[14]。これらは、1930年代に計画されたINDロッカウェイ線(旧ロングアイランド鉄道支線)となりハワード・ビーチを経由しロッカウェイに向かう[15][16][17][18][19]。この拍車は、ロッカウェイ線にLIRR本線と交差する前に、66番街を走り去っていたはずだった[17]。2013年1月、change.orgはベルマウスを利用してロッカウェイ線の現在使用されていない部分に駅を接続するよう求めた[20]。
外部リンク
- nycsubway.org – IND Queens Boulevard Line: 63rd Drive/Rego Park
- nycsubway.org – The History of the Independent Subway:
- Station Reporter — R Train
- Station Reporter — M Train
- Forgotten NY: Subways and Trains — Rockaway Branch
- Forgotten NY: Subways and Trains — Subway Signs to Nowhere
- The Subway Nut - 63rd Drive–Rego Park Pictures
- 63rd Road exit only stair from Google Maps Street View
- 63rd Drive entrance from Google Maps Street View
- 64th Road entrance from Google Maps Street View
- Platforms from Google Maps Street View
- ^ “Facts and Figures: Annual Subway Ridership 2013–2018”. メトロポリタン・トランスポーテーション・オーソリティ (2019年7月18日). 2019年7月18日閲覧。
- ^ a b Duffus, R.L. (September 22, 1929).
- ^ "QUEENS SUBWAY WORK AHEAD OF SCHEDULE: Completion Will Lead to Big Apartrnent Building, Says William C. Speers."
- ^ a b "Queens Lauded as Best Boro By Chamber Chief".
- ^ New York Times, New Subway Routes in Hylan Program to Cost $186,046,000, March 21, 1925, page 1
- ^ "TEST TRAINS RUNNING IN QUEENS SUBWAY; Switch and Signal Equipment of New Independent Line Is Being Checked."
- ^ "NEW RETAIL AREA IN QUEENS BOROUGH; Sees Roosevelt Avenue Subway Station as Great Shopping Centre.
- ^ "Reproduction Poster of Extension to Union Turnpike – Kew Gardens".
- ^ Roger P. Roess; Gene Sansone (23 August 2012).
- ^ "PWA Party Views New Subway Link: Queens Section to Be Opened Tomorrow Is Inspected by Tuttle and Others". nytimes.com.
- ^ "CITY SUBWAY OPENS QUEENS LINK TODAY; Extension Brings Kew Gardens Within 36 Minutes of 42d St. on Frequent Trains."
- ^ "OPENING MOVED UP FOR NEW SUBWAY; Traffic to Be Started on the Extension of City's Line to Kew Gardens on Thursday.
- ^ a b c “MTA Neighborhood Maps: Forest Hills”. mta.info. Metropolitan Transportation Authority (2015年). 2015年7月6日閲覧。
- ^ “Tomb Ov The Unknown Tunnel”. ltvsquad.com. 2016年2月8日閲覧。
- ^ “The Express Stop That Never Was”. ltvsquad.com. LTV Squad (2015年6月2日). 2015年6月27日閲覧。
- ^ “3 Routes Proposed to Aid Growing Queens Areas”. The New York Times (1967年4月13日). 2015年6月27日閲覧。
- ^ a b “City Plans to Buy New Subway Link: Would Take Over Rockaway Branch of Long Island to Connect With Queens”. The New York Times (1933年12月23日). 2015年6月30日閲覧。
- ^ “Complete Text of TA's Queens Subway Plan”. Long Island Star-Journal. Fultonhistory.com: p. 8. (1963年4月1日) 2016年4月27日閲覧。
- ^ Perlow, Austin H. (1957年3月15日). “New Rockaway Link Possible at Bargain Price”. Long Island Star-Journal. Fultonhistory.com: p. 6 2016年8月18日閲覧。
- ^ Capt. Subway (2013年1月21日). “Guest Post: How sending the R train to Howard Beach can help the G go to Forest Hills”. Cap'n Transit Rides Again Blog. 2013年12月25日閲覧。
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