ロングアイランド鉄道本線
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本線とはニューヨーク州クイーンズ区のロングアイランドシティとニューヨーク州サフォーク郡のグリーンポートを結ぶ、ロングアイランド鉄道 (LIRR)が所有、運営する鉄道路線である。
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注釈
- ^ トンネルはロングアイランド鉄道ではなくアムトラックが所有する。
- ^ 北緯40度45分03秒 西経73度54分43秒 / 北緯40.75075度 西経73.912度から北緯40度44分18秒 西経73度53分38秒 / 北緯40.7382度 西経73.894度までの区間
- ^ 北緯40度42分01秒 西経73度48分22秒 / 北緯40.70025度 西経73.8061度
- ^ 駅の東で南東へ向きを変える。
- ^ 北緯40度42分21秒 西経73度47分04秒 / 北緯40.70585度 西経73.7845度
出典
- ^ Manual Block vs. Automatic Train Control (The LIRR Today)
- ^ New Service Enhancements Coming to the LIRR in 2014 (The LIRR Today). Retrieved 2013-09-07
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- ^ PRR Chronology, 1842 (PDF, 70.6 KiB) , 2004年5月版
- ^ PRR Chronology, 1844 (PDF, 41.4 KiB) , 2004年5月版
- ^ Main Line Corridor Improvements EIS
- ^ Main Line Corridor Improvements Project brochure
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- ^ Stephanie Mariel Petrellese (2006年12月15日). “Village Meets With LIRR On "Third Track" Project”. The Garden City News. 2013年6月11日閲覧。
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- ^ 駅のページはLIRR Mapから引用。
- ^ a b c d e f g h Employee timetable, November 5, 1905
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- ^ Woodhull Park Station, Hillside Station & RJ Tower (Arrt's Arrchives)
- ^ Willow Tree Station (Arrt's Arrchives)
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- ^ “Brooklyn Eagle v1, #1 (LIRR timetable)”. Brooklyn Eagle (1841年10月26日). 2014年2月14日閲覧。 This is the very first edition of the paper. (Whether "late Bethpage" is meant to indicate 1> a flag stop at the community near Merritts Road, or 2> that the area near the Farmingdale LIRR station had lately been called Bethpage, or 3> that the Merrits Road community had been a temporary stop until the Farmingdale station was completed has not yet been determined.)
- ^ “untitled”. Brooklyn Daily Eagle (Brooklyn, NY): p. 2. (1842年3月14日)
- ^ “Long Island Railroad Company”. Brooklyn Daily Eagle (Brooklyn, NY): p. 3. (1842年3月16日)
- ^ “Long Island Railroad”. Brooklyn Daily Eagle (Brooklyn, NY): p. 2. (1842年6月29日)
- ^ “untitled”. Brooklyn Daily Eagle (Brooklyn, NY): p. 2. (1842年8月6日)
- ^ Holbrook Station @ Ronkonkoma MP 49-50; October 1957(TrainsAreFun.com)
- ^ May 13, 1912, Photo @ Ron Zeil collection (Unofficial LIRR History Website)
- ^ a b c “Long Island Railroad Co”. Brooklyn Daily Eagle (Brooklyn, NY): p. 2. (1844年6月24日)
- 1 ロングアイランド鉄道本線とは
- 2 ロングアイランド鉄道本線の概要
- 3 運行形態
- 4 駅一覧
- 5 外部リンク
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